Gestión de las emociones en el aula

Hizlariak / Ponentes:

Rocío Guil Bozal
Unibertsitate-eskolako Katedraduna. Psikologian Doktorea, Cadizeko Unibertsitateko Psikologia Mintegiko Zuzendaria. HUM-843 Adimen Emozionala Ikerketa Taldeko arduraduna

Catedrática de Escuela Universitaria. Doctora en Psicología, Directora del Departamento de Psicología de la Universidad de Cádiz. Responsable de Grupo de investigación HUM-843 Inteligencia Emocional

José Miguel Mestre Navas
Psikologian Doktore, Cadizeko Unibertsitateko Irakasle Titularra. HUM-843 Adimen Emozionala Ikerketa Taldekidea
Doctor en Psicología, Profesor titular de la Universidad de Cádiz. Grupo de investigación HUM-843 Inteligencia Emocional 


Nori zuzendua / Dirigido a:
Hezkuntzako profesionalentzat (tutoreak, aholkulariak, orientatzaileak, PT irakasleak, bestelako espezialistak…)
Profesionales de educación (tutores/as, consultores/as, orientadores/as, profesores/as de PT, otros/as especialistas…)

Hizkuntza / Idioma:
Gaztelania
Castellano

Lekua / Lugar:
http://hum843.uca.es/wuca_gi_congresosPlaiaundi BHI (Irun)

Eguna / Día:
2017ko irailaren 11n eta 12an
11 y 12 de septiembre de 2017

Ordutegia / Horario:
16:00-18:30

Parte-hartzaile kopurua / Plazas:
100

Edukiak / Contenidos:
Aprender a gestionar las emociones y los sentimientos para conseguir un adecuado funcionamiento personal y social es de suma importancia en el ámbito educativo, ya que una correcta gestión y regulación emocional favorecerá relaciones sociales más empáticas y asertivas, ayudando al desarrollo de las competencias básicas transversales. 

Los ponentes se centrarán en explicar cómo tanto el alumnado como los profesionales del ámbito educativo podemos aprender a gestionar nuestras emociones y sentimientos, transformando las inercias negativas en hábitos positivos. 

Norbera bere buruarekin ondo sentitzeko eta pertsonen arteko harreman egokiak lortzeko, emozioak eta sentimenduak kudeatzen ikastea beharrezkoa da. Errealitate honek garrantzi handiagoa du, hain zuzen, hezkuntza arloan, enpatiazko eta asertibitatezko giza-harremanak lantzen direnean, zeharkako konpetentziak ere garatzen direlako.

Bai ikasleek, bai hezkuntzako profesionalok, gure emozioak eta sentimenduak kudeatzen ikasteko ahalmena dugu, sortu diren ohitura ezkorrei eta inertziei buelta emateko eta, era berean, ohitura baikor bilakatzeko.


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